Makeupfan

Makeupfan

Springtime Favourites | Tavaszi szépségápolási kedvencek

2017. május 16. - makeupfan

spring favourites3

A mai bejegyzésben megmutatom Nektek, hogy az elmúlt időszakban, vagyis tavasszal, melyik szépségápolási termékeket használtam szivesen. Úgy döntöttem, hogy nem hónapra, hanem évszakra fogom bontani ezt a kedvences témát, hiszen minden hónapban nem kisérletezgetek annyit új termékekkel. :D
Olvassatok tovább, ha kíváncsiak vagytok rá, hogy miért is választottam ide ezeket a termékeket!

spring favourites2

A Treaclemoon the reaspberry kiss kézkrémjével kezdeném, aminek már a csomagolása megfogott, az illata pedig kellemes, nem mű, málnaillat. 
Nem szoktam spray izzadásgátlót használni, de egy hirtelen felindulásból mégis a kosaramban landolt a Dove Go Fresh körte&aloe vera izzadásgátlója. Igazán kellemes illat, nem fulladsz meg tőle, mikor magadra fújod, illetve a funkcióját tekintve is megvagyok vele elégedve.
Sminktermékek terén nagy meglepetés volt a Lovely K Lips folyékony rúzsa, mégpedig a Sweety árnyalatban, ugyanis kíváncsi voltam, hogy mi ez a nagy hype körülötte, és most már értem. :D Találkoztam már  jobb folyékony ajakrúzzsal is tartósság szempontjából (Colourpop NYX Lip Lingerie) , de Ár-Érték arányban kifejezetten jó, és az árnyalat is nagyon tetszik. És azóta láttam, hogy új árnyalatokban kaphatóóóóó. ;)

spring favourites1

Nem járok szoláriumba egy ideje, de szeretnék nem hófehérke lenni a nyári szezonra, ezért elkezdtem ismét használni a jól bevált Dove Derma Spa Summer Revived önbarnitó testápolóját, amiről tervezem a blogbejegyzést, úgyhogy többet most nem is írnék róla. :)
A Balea Bahamas Dream frissítő testápoló spray kókusz és frangipani illattal is nagy favorite nálam, igazán jó hangolódás a nyárra, az illata legalábbis nekem a nyarat idézi elő. Ami már végre a nyakunkon van, juppiii. :) Már rengetegszer fújtam magamra, és alig fogyott belőle, úgyhogy lehet igy a nyarat is kibirja velem. :D 
Tavaly ilyenkor szereztem be a Bath&Body Works Japanese Cherry Blossom testradírját, akkor félig elhasználtam, és nemrég szedtem elő újra. Egy héten minimum egyszer használok testradírt, most pedig fokozottan figyelek rá, hogy ne felejtsem el használni, hiszen az önbarnitó testápoló használata mellett ez kötelező. A kedvenc márkám egyébként, csak sajnos itthon horror áron lehet hozzájutni...

DSC 2285

Jöjjön még egy sminktermék, ami a Maybelline Colossal Big Shot dúsító szempillaspirálja.Óvatosan kell használni,mert képes összetapasztani a pillákat, de a végeredmény nálam felér egy műszempilla hatással.
A Labello ajakápolóit különösképpen nem szeretem, viszont a Lip Butter Vanilia&Makadámia termékét nagyon megszerettem, ajándékként került hozzám, a Nivea micellás vízhez volt csomagolva. Minden este használom lefekvés előtt, hiszen a kiszerelése miatt nem egy táskába bedobós darab. Az illata viszont isteniii!

Most ti jöttök!
Melyek a Ti szépségápolási kedvenceitek jelenleg?
Próbáltátok már valamelyik terméket a fent említettek közül?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr112509337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása