Makeupfan

Makeupfan

Heti képgyűjtemény

2014. április 07. - makeupfan

Sziasztok! Ismét egy csodás tavaszi hét elé nézünk, bár én kissé időzavarban küszködök,már azt hittem hogy kedd van,mivel én már tegnap is dolgoztam.De azért nem panaszkodok,mert a szerdám szabad lesz :P 
Ilyenkor össze vagyok zavarodva picit, de szerencsére észbe kaptam, és nem felejtettem el a szokásos heti inspirációs képeket összeszedni, remélem tetszeni fog Nektek:

A tavasz egyik legszebb pillanata..*.*

Nagyon fincsi reggeli tele finomabbnál finomabb gyümikkel :)

Itt a jó idő, irány ki a szabadba sportolni! : )

Nagyon eltalálták ezt a manikűrt, egyszerű, de mégis különleges, és a színe is mesés.

A manikűrhöz találtam egy csodás ruhát is.

Az ágyikó és a csillár is abszolute love *.*

Igazán egyedi telefon hátlapok, az összeset elfogadnám. Most kedvem is támadt az enyémhez is beszerezni egyet :P

Azok az ékszerek, és a kalap *.* És az egész kép így nagyon bejön.

Heti cukiság :D

Heti bölcsesség.

*.*
A nyuszkók nagyon édesek...:)

Igazán elegáns ez a fehér ruha, és nagyon tetszik,a kiegészítőkkel együtt. Bár én még a cipellőre is kíváncsi lettem volna, de az lemaradt a képről..

Nyugtassatok meg lécci, hogy nem csak én érzek késztető vágyat arra, hogy beszerezzek egyet ezekből a híres ajakbalzsamokból :3

Heti sminkötlet: Dögös pink ajkak, és hozzá illő szemsmink és pirosító. Tetszik nagyon.

Heti frizuratipp: Csodás hajköltemény..*.*

Heti DIY: Néhány szegecs, és már kész is az új cipellő.

Mostanában rengeteget eszek belőle, ezért nem is hozhattam mást erre a hétre, mint valamilyen epres finomságot! : )

Szép hetet kívánok Nektek! : )

Puszii, Ivett

















A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr1512388605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mimi 2014.04.07. 23:04:05

Ajakápolókra nekem is fáj a fogam :) nem vagy vele egyedül ;) szép hetet neked is!

Moon Angel 2014.04.08. 11:08:04

A hálószoba nagyon tetszik. :)

Én is szeretnék egy Eos ajakápolót. :P

Szép Hetet! :)

natUShka 2014.04.08. 14:40:42

nagyon jó képek! Kedvem lett beszerezni egy tornacipőt és szegecseket! :D

natUShka 2014.04.08. 14:44:26

amúgy tök véletlenségből megtaláltam hamupipőke cipellőjét is itt:

http://weheartit.com/entry/110312688/explore?context_user=anamamula&page=2

:)

Elíz 2014.04.08. 20:59:41

A kalapos meg a fehér ruhás a kedvenceim :) de a többi kép is szép, hangulatos :)

Ivett Bicsák 2014.04.09. 19:23:39

Akkor megnyugodtam..:)) Köszönöm! : )

Ivett Bicsák 2014.04.09. 19:24:19

Bizony,jól eltalálták..:)
Köszönöm! : )

Ivett Bicsák 2014.04.09. 19:25:07

Igazán egyedi cipellőt lehet így készíteni szerintem :)

Ivett Bicsák 2014.04.09. 19:25:50

Juuj, tényleg! : )
Azt kell hogy mondjam, nem csalódtam..:)
Köszike a linket!

Ivett Bicsák 2014.04.09. 19:26:43

Örülök, hogy tetszenek! : )

djkaty 2014.04.19. 17:13:43

Hát az a cicás kép übercuki :-D
süti beállítások módosítása