Makeupfan

Makeupfan

Anastasia Beverly Hills Prism palette Swatch

Best holiday palette ever?!?

2017. november 29. - makeupfan

Végre ismét itt vagyok, az elmúlt időszakom nagyon pörgős volt, nem unatkozom, aminek örülök természetesen, csak sajnos a blog került emiatt a háttérbe. Viszont rengeteg ötletem van az elkövetkező időszakra, remélem hogy várjátok, és ezer hála hogy Velem vagytok és olvassátok a blogot! :)

A mai bejegyzés az Anastasia Beverly Hills legújabb limitált  ünnepi kiadásáról fog szólni, mikor megláttam az első képeket róla, már akkor tudtam, hogy nem fogok tudni nélküle élni :D Nemrég, talán két hete pedig 15% kedvezmény volt az összes termékre a Sephora-ban így arra gondoltam, hogy na akkor most kell megvenni, és táádááám, itt is van:

DSC 3863

 A külseje nekem nagyon bejön, a különleges fekete bársony borítás, tökéletes párosítás az aranymintával és írással.

DSC 3864

Belül találunk egy tükröt, egy kétvégű ecsetet és 14 darab csodás színt.

Vakuval készült kép.

 

DSC 3866

A többi képen természetes fényt használtam. Hát nem gyönyörű?!?!?!

DSC 3870

A 14 árnyalat: (saját fordítás, ha valami nem jó javítsatok :)

Ultra matt árnyalatok:
-Eden, korall pink
-Unity, nude
-Sphere, zöldes-sárga
-Obsidian, mélyfekete
-Parallel, truffle
-Saturn, terrakotta
-Lure, hamuszürkés-lila


Duókróm:
-Lucid, fehér-arany pink tükörfénnyel
-Dimension, ezüst-szürke szintén pink tükörfénnyel

Metálfényű:
-Sphinx, meleg árnyalatú bronz
-Oziris, sötétlila piros tükörfénnyel
-Pyramid, arany zöld tükörfénnyel
-Throne: sötétkékes-zöld többszínű tükörfénnyel
-Eternal: rézvörös

DSC 2645

Swatchok, Primer NÉLKÜL: A felső sor

DSC 2648

Az alsó sor.


Pigmentáltság szempontjából számomra tökéletesek, a swatchon talán a Lucid néz ki kevésbé pigmentáltnak, de krémes alappal, illetve nedves ecsettel brutálisan szép eredményt lehet vele elérni, már kipróbáltam (lásd az alábbi képen ;) Illetve a mélyfekete annyira nem győzött meg engem, de azt még nem teszteltem, lehet hogy azt jobban építeni kell( vagy csak bénáztam a swatcholásnál :D )
A kedvenc színeim a Sphinx, Pyramid és Throne, de igazából az összes tetszik.. :)

A vele készült smink:

23874498 1585732758132749 1141949673 o

Élőben annyira szép volt, kár hogy a kép nem adja úgy vissza :(

 

Összegezve az eddigi tapasztalataim alapján az hiszem nagy kedvencem lesz ez a paletta. Ez az első ABH palettám, így viszonyítási alapom nincs a többihez képest sajnos, de most elgondolkoztam rajta, hogy be kellene szerezni a többit is, ha azok is ennyire jók :D 

A márkáról még annyit, hogy nem tesztel állatokon, hurrá, még egy plusz pont.

Ha megtetszett a paletta, és szeretnéd beszerezni:
- Anastasia Beverly Hills oldala
- CultBeauty
Illetve Sephora és Ulta Beauty.

Nektek hogy tetszik?
Próbáltátok már az ABH termékeket?
Van kedvenc terméketek a márkától?

 Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr1313345179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása