Makeupfan

Makeupfan

Heti képgyűjtemény

2013. december 09. - makeupfan
Sziasztok! Már túl vagyunk Advent második vasárnapján is, és be kell látni, hogy rohamosan telik az idő, észhez sem kapunk és máris itt a Karácsony! Aminek persze én örülök, hiszen nagyon várom, Ti is? 
Hozzánk Mikulás hozta meg az első havat múlt héten,de már nyoma sincs. Nem tudom otthon mi a helyzet, de szeretnék fehér karácsonyt,mert az a legszebb,nem igaz? :)
Jaj már teljesen be vagyok zsongva, már várom, hogy készítsem a mézeskalács sütiket, csomagoljam az ajándékokat, és a fenyőfát díszítsük...Ti mit szerettek a legjobban ebben az időszakban? :)
Nos, de térjünk vissza a jelenbe, és nézzük meg a heti inspirációs képeket:

Egyszerűen mesés..*.*

Cukker csomagoló papírok: ) Ti csomagolni szoktatok vagy az ajándéktáska mellett döntötök? :)


Hmm..fincsi forró csoki illatú gyertya..

Ezek mind jöhetnek ide hozzám :P

Tökéletes outfitek..

Mindkét szett gyönyörű..*.*

Hópelyhes gyűrűk..KELL *.*

Egy kis hangulatvilágítás..:)

Tökéletes karácsonyi manikűr.

Az elengedhetetlen fincsi forró csoki!

Ez a rengeteg ékszer nekem együtt kiscit sok(k), viszont egyenként mesés..

Heti sminkötlet: Elő a piros rúzzsal! A rózsaszín szemhéjfestékkel kicsit érdekes, de szerintem az összhatás jó. Szerintetek? Ti mivel szoktátok a piros rúzst párosítani?


Heti frizuratipp: Szerintem ismét gyönyörű frizurára bukkantam, és úgy gondolom hogy ezt nem lehetetlen számomra sem elkészíteni, úgyhogy valamelyik nap meg is próbálom :)

Heti DIY ötlet: Most kivételesen egy manikűrt hoztam. Szeretnétek hópelyhet a körmötökre? :)

Végül a heti édességadag a cukker mézeskalácsok személyében. Bár annyira édesek, nem lenne szívem megenni őket :P

Szép hetet kívánok Nektek!

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6312388713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mona N. 2013.12.09. 14:10:57

Nagyon klassz képek.
Díjat kaptál: http://beautythinngs.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam.html

Elíz 2013.12.09. 21:05:01

Szuper képek, az a hópelyhes gyűrűszett meg kell! :D

Moon Angel 2013.12.09. 21:46:43

De cuki csomagolópapírok! *.* A hópelyhes gyűrű valami csodás! :)
süti beállítások módosítása