Makeupfan

Makeupfan

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló-vélemény

2013. július 12. - makeupfan
Ma a Nivea egyik újdonságát mutatom be, amit talán még más márkáknál sem lehet megtalálni.
Mivel nagyon szeretek új termékeket kipróbálni, és tesztelni, ezért ez a termék is nagyon felkeltette az érdeklődésemet,és tudtam hogy előbb vagy utóbb úgy is megveszem. Kifogtam egy nagy akciót,és kb féláron meg is vettem már vagy 2 hete. Azóta szinte rendszeresen használom, és szeretném most megosztani veletek a tapasztalataimat.

Először is kétféle változatban kapható, a fehér tubusban a normál-amit én választottam-, és a másik kék tubusban pedig a száraz bőrűeknek ajánlott.


Elsőként is mit ígér ez a termék?

"A formula egy teljesen új, és kényelmes hidratáló testápolási formát tesz lehetővé. A bőrre való felvitelt követően a selymes hidratálót a víz aktiválja, és azonnal beszívódik a nedves bőrbe, tápláló és ápoló filmréteget képezve, ragadós érzet nélkül."


Szerintem sokan vagyunk úgy a testápolókkal, hogy nem szívesen vesszük elő-még ha a bőrünknek nagyon szüksége is lenne rá-mert sokáig tart mire beszívódik, és esetleg nincs időnk erre várni, vagy csupán a ragadós,ragacsos érzést nem szeretjük.

Eddig én sem szoktam minden nap testápolózni, mert nekem sincs türelmem ezekhez. De a bőrünket mégis hidratálni kellene minden nap. És akkor itt jön ez az újdonság ami megoldja az eddig említett problémákat!



A hátulján többek között találunk egy használati utasítást is.

Összetevők (INCI lista)
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Microcrystalline Wax/ Cera MicrocristallinaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Paraffinum Liquidum / Mineral OileoEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  GlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Cetearyl Alcoholeo|eu|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Hydrogenated Coco-GlycerideseoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Stearyl Alcoholti|eo|eu|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Myristyl Alcoholeo|alEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Maris Sal / Sea SaltEWG Kockázat: 0,  Sodium CarbomerEWG Kockázat: 0, EWG Adat: NincsenSodium Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,  Aluminum Starch OctenylsuccinateEWG Kockázat: 2, EWG Adat: NincsenPhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 3 - 4, EWG Adat: Korlátozott,  MethylisothiazolinonetaEWG Kockázat: 6,  LinalooliEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Benzyl Alcoholi|taEWG Kockázat: 6, EWG Adat: Közepes,  ButylphenylEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  MethylpropanediolEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  GeranioliEWG Kockázat: 5, EWG Adat: Korlátozott,  LimoneneiEWG Kockázat: 6,  Alpha-Isomethyl IononeiEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Korlátozott,  Parfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes 


forrás:krémmánia

A használata nagyon egyszerű:

Első lépésként ugyanúgy tusoljunk le,használhatjuk a kedvenc tusfürdőnket.
Majd miután ezzel készen vagyunk, még a zuhany alatt a közvetlen vízsugárból kiállva kenjük be magunkat a Nivea zuhanyzás közbeni testápolójával, majd mossuk le, és már törölközhetünk is!

És ezzel meg is lennénk a zuhanyzással plusz testápolással is!



Az állaga ugyanolyan mint a többi testápolónak,krémes, közepesen sűrű, a színe is megegyezik.

A bőröm tényleg nagyon puha és selymes lesz a használata után.
Az illata kellemes, mondanám hogy az a tipikus Nivea krém illat, de csak enyhén érződik a bőrön, és ha este használom,akkor másnap reggelre el is múlik.
Egy diónyi mennyiséget szoktam használni, ez nekem elég szokott lenni. Már több mint 2 hete használom,szinte minden nap, és még nem vettem észre,hogy olyan sok fogyott volna belőle. Mondjuk nekem a nagyobb tubussal van meg.

Egyszóval nekem bevált, és nagyon szeretem használni, kellemes érzést nyújt, és puha selymes lesz a bőröm tőle, amit imádok!

2 méretben lehet kapni,az áraknak is utána néztem:
250 ml :1399 Ft
400 ml: 1899 Ft

Nem a legolcsóbb kategória, de akciósan is biztosan hozzá lehet jutni!

Ti mit gondoltok erről a termékről?
Próbáltátok már? Ha nem akkor kipróbálnátok?

Puszii,Ivett



A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr9712388835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dasha 2013.07.12. 12:05:44

Szia!
Lehet csak én gondolom így de szerintem eléggé bizarr hogy zuhanyzás közben testápolót használni.Ahogy próbálgattam szerintem az állaga mint egy normál folyékonyabb testápolóé így nem látok különbséget bennük:D

Ivett Bicsák 2013.07.12. 12:14:05

Szerintem jobb,mint az átlagos testápolók,mivel nem kell várni, amíg beszívódik,és nem hagy ragacsos érzést sem :) De persze nem mindenkinek jön be ugyanaz..:)

beu smile 2013.07.12. 12:29:13

Igen, én kipróbálnám :) köszi hogy írtál róla :)

x Judit 2013.07.13. 10:32:25

Kipróbálnám, meg jónak hangzik, de ennyi pénzért kicsit sokallom, de ettől függetlenül jó lehet!!

Ivett Bicsák 2013.07.13. 14:20:36

Nagyon szívesen :)
Remélem neked is ennyire beválik majd,mint nekem :)

Ivett Bicsák 2013.07.13. 14:21:31

Sajnos picit drága szerintem is,viszont ahogy írtam,biztosan akciósan is hozzá lehet majd jutni előbb-utóbb :)
süti beállítások módosítása