Makeupfan

Makeupfan

Szuper termékek a Born Pretty Store-on!

2013. június 11. - makeupfan
Ha szeretsz online rendelni, és odavagy a különleges körömlakkokért,körömdíszítőkért, vagy az ékszerekért,esetleg a cukiságokért,akkor szerintem érdemes tovább olvasnod! ;)

Ma egy oldalt szeretnék a figyelmetekbe ajánlani,a Born Pretty Store-t amit én nemrég fedeztem fel, és azóta is többször lesem meg, hiszen a kínálat folyamatosan frissül,az árak is kedvezőek és mindezek mellett még a legjobb dolog az egészben, hogy a szállítás is ingyenes! Ez hatalmas piros pont nálam, hiszen szerintem mindenki járt már úgy online,hogy kinézett egy nagyon jó dolgot mondjuk Ebay-en, az ára igencsak kedvező volt, viszont a szállítás a termék árának háromszorosa lett volna.. Persze aki türelmetlen az nem fog annyira neki örülni, hiszen ezért a szállítási idő is sokkal több, de szerintem megéri várni és a türelem pedig új kincseket terem:D
És még egy jó dolog, hogy a fizetés is roppant egyszerű, Paypal-al könnyen le lehet bonyolítani.

Többféle kategóriára vannak szét szedve az termékek, a könnyebb keresés és áttekinthetőség érdekében.
Figyelmetekbe ajánlanám még az állandó akciókat és a $0.99-es ajánlatokat! :)


Összeszedtem nektek néhány terméket, amik nekem nagyon tetszenek:
(A nevükre kattintva meg tudjátok rendelni őket)

$2.99


$7.84

$4.36

Snowflake Nail Art Polish Glitter Shimmer Colorful

$4.61

$2.38

$3.33

$1.79

 Nail Art Foil Gold & Silver Decoration Set Glitter

$5.53

Cute Bowknot Design Nail Art Stamp Template

$2.99


1PC Cat Tinted Lip Gloss MakeUp Moisturizing Lip Stick- 6 Colours

$3.63

1pc Fashion Fast Easy Temporary Color Hair Dye Crayon Chalk- 24 Colors

$2.14

Bracelet Fashion Bling Rhinestone Cross LOVE EIGHT Shape Metal Ball Chain Design

$3.46

1pc Best Quality Metal Multi Chains Collar Decoration Necklace

$4.90

2pcs Cute Cat Doraemon Silicone Rubber Earphone Cable Winder Iphone Samsung

$2.86

Még tényleg rengeteg érdekes, cuki vagy éppen hasznos terméket fel tudnék sorolni, de szerintem ezek között is mindenki talál kedvére valót..:)

Szerintem mindenképpen érdemes szétnézni az oldalon De Figyelem! Függőséget okoz, akárcsak az Ebay..én már csak tudom:D
Az első rendelésem már úton van,alig várom hogy ideérjen! :)


PLUSZ van még egy jó hírem számotokra, kaptam egy kupon kódot, amit ha a vásárláskor begépeltek, akkor -10%-kal kevesebbet kell fizetnetek! Szerintem nagyon szuper!

A kód:
VETTG10

Ne felejtsétek el használni, hiszen a kevesebb végösszeg mellett meg tudlak lepni titeket valamivel, de erre majd később térnék rá!

Jó nézelődést az oldalon!

Nos, találtatok valami szépséget,amit megvásároltok?
Rendeltetek már erről az oldalról?

Puszii, Ivett








A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr9012388875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azrail 2013.06.11. 14:40:40

Én is régóta szemezek ezzel az oldallal, de még nem rendeltem...nagyon szeretnék egy holo lakkot és itt annyira nem is vészes az ára.

Ági Mdolla 2013.06.11. 18:28:11

ohhh legjobb.és sokszer rendeltem,innentől kezdve a Te kódod használom majd :)

Ivett Bicsák 2013.06.12. 09:15:49

Szerintem szuper oldal, és tényleg szép holo lakkokat is lehet venni..:)

Ivett Bicsák 2013.06.12. 09:16:51

Oksi :)
Én még csak egyszer rendeltem de úgy érzem fogok még többször is :)

Ibolya Janko 2013.06.12. 10:01:11

uhh de jó cuccok:D

Fanni Hajdu 2013.06.13. 09:40:10

Sziasztok :) Tényleg ingyenes a kiszállítás? nem tesznek rá semmilyen vámot vagy adót? És ti PayPal-lal fizettetek? :))

Ivett Bicsák 2013.06.13. 10:04:55

Sziaa :)
Igen a szállítás ingyenes! :) Paypallal lehet fizetni.
Nem hinném hogy tennének rá vámot, én rengeteg dolgot rendeltem már netről és sosem kellett pluszba fizetnem semmit,úgyhogy szerintem nyugodtan rendelhetsz,ha megtetszett valami : )

Lina 2013.06.14. 07:18:36

Szia!

Tudnál abban segíteni, hogy hova kell a kódot beírni? Mert én próbáltam a coupon kódot is, meg a bornpretty pointsot is, de a számlából nem vontak le semennyit sem:(. Valamit rosszul csinálok:(...

Ivett Bicsák 2013.06.14. 08:49:36

Szia :)
A kódot a Payment Information résznél lehet a Continue gomb feletti részbe írni. Regisztráltál az oldalra? Mert lehet hogy csak úgy fogadja el a kódot.
Írtam az oldalnak de utána néztek a kód működik. Remélem hogy menni fog, írj vissza hogy sikerült-e. :)

Zsuzska 2013.07.30. 11:35:38

mennyi idő alatt érkezik meg a csomag?

Ivett Bicsák 2013.07.30. 12:09:32

Szia :)
Körülbelül egy hónap alatt érkezik meg a csomag,mivel ingyenes a szállítás..:)
süti beállítások módosítása