Makeupfan

Makeupfan

Távol Magyarországtól-avagy milyen az élet külföldön.

2013. március 24. - makeupfan

Szóval, először is kezdjük a címmel: Külföld-régebben az embereknek erről a szóról elsőre leginkább a nyaralás jutott az eszükbe, a pihenés és kikapcsolódás, ma inkább az emberek többségének a munka és munkalehetőség ugrik be. Sajnos a mai világban nem a legjobb a helyzet Magyarországon és erről nem is szeretnék többet írni, mert szerintem mindenki észrevette és tapasztalta már. A fiatalok leginkább külföldre menekülnek a munkalehetőségek és a jövőbeli terveik megvalósítása miatt. Én is azok az emberek, fiatalok közé tartozom, akik megtették ezt a lépést.

Először 2010-ben utaztam a barátommal együtt Írországba. Neki már volt ott munkája, én pedig azzal a céllal mentem, hogy majd találok úgyis egyet. Végülis a dolgok nem úgy alakultak, és családi problémák miatt is haza utaztunk fél év múlva. Majd 2 hónap múlva ismét neki vágtunk a nagyvilágnak, ezúttal az úti cél Németország lett.Ide már előre lebeszélt munkára jöttünk, és a mai napig itt dolgozunk, éldegélünk. Az eddig megszerzett tapasztalataimat szeretném most leírni nektek.: )

Új hely, új környezet
Írországban az emberek kedvesek, segítőkészek ami nálam nagyon fontos. A whisky és a Budweiser sör úgy fogy náluk, mint máshol az üditő:D Az emberek leginkább vasárnap este járnak bulizni, nem törődve azzal, hogy másnap nyolckor indul a hét, és ezzel kezdődik a munka is. Persze azon sem kell meglepődni, hogy a Tescoba vasárnap délután pizsamába és köntösbe felöltözve mennek a nők bevásárolni..Ott lehet hogy ez természetes?! Minden esetre én nagyot néztem mikor megláttam:D
A másik érdekesség, ami engem meglepett, az, hogy ott nem találtam egy drogériát sem. Persze ott is lehetett sminktermékeket, testápolással kapcsolatos dolgokat venni, de az úgynevezett gyógyszertárakban voltak elhelyezve, melynek 20 százalékát a gyógyszerek, 80 százalékát pedig ezek a dolgok tették ki.




A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr4812388967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása