Makeupfan

Makeupfan

Mini haul

2013. március 03. - makeupfan

Már említettem, hogy mivel hamarosan haza látogatok, így nem szeretnék mostanában nagyon költekezni,mert otthon szeretnék sokat vásárolgatni, tavaszi holmikat, smink dolgokat, körömlakkokat stb., de úgy gondolom hogy ez a pici vásárlás még belefért:) Mert ugyebár ha elmegyek nézelődni, akkor mindig találok valami apróságot, amit nem tudok ott hagyni:)

Isana körömlakklemosó: Őt már sokadszorra vásárolom újra, ő a kedvenc:) Az illata is elviselhető, szépen leszedi a körömlakkot, és nem szárít. Az ára is kedvező, 89 cent-ért vásároltam, és nem utolsó sorban ezért az árért 250 ml-t kapunk, ami nekem elég sokáig elég szokott lenni.
Színes hajgumik: neon színűek, egyszerűen imádoom<3 És persze ezekből sosem elég:) 1.50 Euró
karkötő: őt sem tudtam otthagyni, igazi tavaszi kiegészítő : ) 1.50 Euró
Beuty Blender: őt már ebay-ről vásároltam, és a héten érkezett meg. Mikor láttam külföldi blogokon, hogy az essence blendere szétszakad, akkor eldöntöttem hogy nem vásárolom meg, de mégis ki szerettem volna próbálni. Ezért megkerestem ebay-en és fillérekért megvásároltam: ) Remélem jól teljesít majd:)
Plüsspor: Őt is szintén ebayről rendeltem. Nagyon tetszett másokon, és szerettem volna én is kipróbálni, milyen is az a plüss köröm. Pink színben rendeltem meg, ha beválik, akkor lehet hogy több színben is rendelek még belőle:)

Ti mit vásároltatok mostanában?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr5412389003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dii 2013.03.03. 15:38:47

Beauty blendert én is rendeltem, csak a csepp alakút :) Tegnap próbáltam ki először is azonnal beleszerettem.
Az a karkötő nagyon tetszik, igazán tavaszias! A plüssporhoz pedig kérhetnék egy linket? :$ :)

Ivett Bicsák 2013.03.03. 16:24:22

Remélem nekem is beválik! :)
Itt a plüssporhoz a link: http://www.ebay.com/itm/Velvet-Flocking-Powder-For-Velvet-Manicure-Nail-Art-Polish-Tips-DIY-Manicure-/130824716811?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e75c2c20b
Több szín közül is lehet választani:)

Ági Mdolla 2013.03.03. 19:19:45

Beuty blender erdekel.sot a por is:-D
isana itt nincs nagy banatomra

Monika 2013.03.03. 20:40:55

Én pedig a beauty blenderhez szeretnék linket kérni :) köszi :)

Ivett Bicsák 2013.03.04. 10:14:59

Tessék itt a link: http://www.ebay.com/itm/221126179996?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
süti beállítások módosítása