Makeupfan

Makeupfan

Summer Wishlist | Zaful

2017. június 01. - makeupfan

Gyorsan repül az idő, máris itt a június, hirtelen jött a nyár, és csak most kaptam észhez, hogy azért jó lenne beszerezni néhány új darabot erre az évszakra.Pár hete találtam rá a Zaful oldalra, mégpedig egy csodás fürdőruha által, és elkezdtem tovább nézelődni az oldalon természetesen. Össze is gyüjtöttem néhány szépséget, amit szeretnék megrendelni, ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább! :)

Annyira kis cuki ez az ananász mintás top, ugye?

zaful wishlist5.png

$11.49

Citrom mintás mini dress, nekem nagyon bejön..

zaful wishlist4.png

$17.49

Itt pedig a csodás virágminta.... 

zaful wishlist2.png

$16.99

Régóta vágyom egy szépséges maxidress-re, azt hiszem az alábbi képen lévő tökéletes lenne..


zaful wishlist7.png

$14.49

Itt van a már említett fürdőruci, amibe totálisan szerelmes lettem, pedig ezer éve nem hordtam fürdőrucit, csak bikinit.


zaful wishlist.png

$11.49

Ez pedig egy másik szépség...szivesen mennék a strandra benne is..

zaful wishlist3.png

$13.99

 

Már sok helyen belefutottam ebbe a napszemcsibe, annyira tetszik, viszont nem tudom hogy állna, de lehet hogy egy próbát azért megérne.. :D 

zaful wishlist6.png

$7.08

 

A végére pedig egy kis cukiság... Hát nem szépek ezek az ecsetek? Itthoni használatra magamnak beszerezném szivesen.. :)

zaful wishlist1.png

$9.99

 Olcsóbban tudtok hozzájutni a termékekhez, ha feliratkoztok a hírlevélre, mert azután kaptok egy kuponkódot!

Hamarosan folytatom a kívánságlistát a szépségápolási termékekkel!

Ti rendeltetek már erről az oldalról?
Nektek mi szerepel a nyári kívánságlistátokon?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr7012557007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása