Makeupfan

Makeupfan

Skincare | Top 5 Products

Arcápolási kedvencek

2017. május 23. - makeupfan

facecare favourites top5

Az első részben megmutattam Nektek a hajápolási kedvenceket ITT, most pedig folytatom a sort az arcápolással. Van köztük olyan, amit már századjára vettem újra, van amit egy-két hónapja használok, de már most beillik ebbe a körbe, mert megszerettem ezidő alatt, így biztosan azt fogom újra venni, ha elfogy. Arcápolási téren nem szeretek nagyon kísérletezgetni, szeretem megtalálni a legmegfelelőbb terméket az én arctípusomnak. Vegyes típusba tartozom, tehát vannak zsírosabb, pattanásosodásra hajlamosabb részek, illetve van olyan terület, ahol normál típusú a bőröm.Ha kíváncsiak vagytok, hogy miért a fent látott termékek kerültek a kedvencek közé, akkor kattintsatok a tovább-ra! ;)

facecare favoutites the body shop mask

Tavaly október óta nyúzom a The Body Shop Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask-ot, hetente egyszer, és talán most használtam el a háromnegyedét. Amiért szeretem: csodásan puhává és tisztábbá varázsolja a bőröm, , az illata elég intenzív, de én még azt is szeretem. A felkenés könnyen megy, a lemosása viszont nehezebb, mint az átlag maszkoknak, de nekem már megvan rá a technikám, hogyan is lehet gyorsan leszedni. :D facecare favoutites the body shop

A következő szintén The Body Shop, mégpedig a Skin Defence 50 faktoros fényvédő arckrém. Nagyon sokáig Clinique arckrémeket használtam, de nem éreztem azt a pluszt, amit nyújtania kellene, mivel nem éppen olcsó termékről beszélünk. Ezért mikor elfogyott-olyan 2 hónapja- vásároltam meg ezt a terméket. Mindenképpen fényvédős arckrémet szerettem volna, és nagyon megvagyok elégedve vele! Szupergyorsan beszívódik, tőkéletes sminkalap. A fényvédelem is pipa. Nem szárítja/zsírosítja pluszban a bőröm, kellően hidratál. 


Úgy látszik, hogy most már nem igen tudok élni The Body Shop termékek nélkül, hiszen a harmadik termék is tőlük származik ami pedig a Tea Tree Skin Clearing Foaming Cleanser. Ami különösen tetszik benne, az a habos állaga, illetve a pumpás kiszerelés. Reggel-este használom, a szennyeződéseket és a sminket is leszedi, bár az utóbbit nem 100%, ezért utána még micellás vízzel áttörlöm az arcom, és mehet is az arckrém. A teafaolajnak köszönhetően nyugtatja, fertőtleníti a pattanásos részeket. Már nincs sok belőle, és már november óta nyúzom őt is, ezért hamarosan meg is veszem az utánpótlást belőle. 

facecare favoutites micellarwater

A sminklemosáshoz szerencsére már egy jó ideje megtaláltam a partneremet, a Garnier 3az1-ben micellás víz személyében. Az érzékeny bőrre valót használom, sosem hagyott cserben eddig. Kíméletes a bőrhöz, és gyorsan leszedi a sminket, a szemsminket is.


facecare favoutites rival de loop

A Rossmann polcain található a Rival de Loop márka, a Hydro Booster szemkörnyék frissítő tapasza pedig igazi megmentő az én vízhiányos szemkörnyékemnek. A használata után sokkal hidratáltabbá válik, illetve eltünteti a szárazság okozta apróbb ráncokat is. Olyan két éve találtam rá, azóta rendszeresen használom, heti 1-2 alkalommal.

Most pedig egy kérdéssel fordulok hozzátok. Van olyan szemkörnyékápoló, amit tudtok ezek után Nekem ajánlani a száraz, vízhiányos szemkörnyékemre? Ha igen, bármilyen módon is, de tudassátok velem, köszönöm!! :D

Nektek milyen arcápolási termékek váltak be?

Puszii Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6812535001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása