Makeupfan

Makeupfan

NYX Wishlist

2017. május 09. - makeupfan

Az előző blogbejegyzésben ITT összeszedtem a kedvenc NYX termékeimet, most pedig a pénteki boltnyitás kapcsán nézelődtem a weboldalon, és hát bizony találtam egy-két-három terméket, amit szivesen beszereznék a sminkes bőröndömbe. A márkáról annyit, hogy elérhető áron árulnak minőségi, professzionális termékeket, és olyan termékeket is találunk, amit a drogériás márkák polcain soha.. És nem utolsósorban nem tesztelnek állatokon!!! Ezért is örülök, hogy már nálunk is elérhető, és pénteken megyek is beszerezni egy-két dolgot. :) Most pedig lássuk, mi is szerepel az én kívánságlistámon:

nyx contour

Hihglight Contour&Pro paletta: Szerintem nem kell megmagyarázni...:)

nyx illuminator

Born To Glow Liquid Illuminator: Akár alapozóhoz keverve, akár önmagában is csodás..:)

nyx eyeliner1

Glam Liner Aqua Luxe:  Olyan sminket szeretnék késziteni, aminél a mélyitővonalnál egy csillámvonal van, és azt hiszem ezzel tökéletesen el lehetne ksziteni :) Több szinben is kinéztem...

 

 

nyx eyeliner2

Vivid BrightsLiner: Színes szemhéjtus? Nanáá!! Kék az elsődleges szin, de ha beválik, akkor benevezek több szinre is.

5543c508f2f66a14e10cc5fc548550cd

Glitter Primer: Sok jót hallottam már róla, és szükségem van rá!!!! Az első lesz, amit a kosaramba dobok :)

nyx lipsuede

Liquid Suede Cream Lipstick:Szivesen bőviteném a kollekcióm ezzel a színnel, ami nyárra tökéletes lesz..:)

Már izgatottan várom a pénteki boltnyitást, és remélem, hogy sikerül beszereznem ezeket a szépségeket! :)

Ti mit szeretnétek beszerezni?
Mi a kedvenc NYX terméketek?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6912491269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása