Makeupfan

Makeupfan

Őszi kívánságlista | Autumn Wishlist

2013. szeptember 19. - makeupfan
Már egy ideje beköszöntött az ősz, a nyári lenge ruhákat, topokat le kell cserélni a melegebb darabokra.
Kedvelem ezt az évszakot,ilyenkor szívesen veszem elő a merészebb rúzsaimat, a ruhák terén pedig szívesen viselem a barna- szürke-fekete színeket is, és a leopárd mintát is imádom...
A mai posztban összeszedtem néhány dolgot, amit szeretnék beszerezni az őszre:

Kötött pulcsik,kardigán: Kötelező darabok...





Ebay

Tally Weijl

Motoros csizma: Nem igazán nőies darab, nagyon sokáig el sem tudtam volna képzelni magamon, de most teljesen belezúgtam..és sikerült megtalálnom a tökéletes darabot a Deichmann-ban,úgyhogy ezt már ki is pipálhatom..:)



Deichmann


Nude paletta: Van egy-két barnás és nude árnyalatú szemhéjfestékem, de mindenképpen szeretnék beszerezni egy palettát is.




Burgundi rúzs: Ebben az időszakban egyszerűen kötelező darab. Még keresem az igazit de remélem hamarosan megtalálom. Ha ti már megtaláltátok, akkor nagyon örülnék neki ha leírnátok nekem hozzászólásban :)



Yankee Candle: Amikor hűvösebbre fordul az idő, akkor szívesen gyújtok meg egy finom illatos gyertyát, imádom ha finom illat kering a szobában...Erről a márkáról már rengeteg bloggerina áradozott-gondolom nem hiába-szívesen kipróbálnám én is.


Nos, egyelőre ezek szerepelnek az én őszi kívánságlistámon..:)

Ti mit szeretnétek beszerezni az elkövetkezendő időszakban?

Puszii, Ivett




A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr8312388785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csipkelány 2013.09.19. 12:43:52

Burgundi rúzs: Avon oxford wine, nálam megnézheted :)

Mona N. 2013.09.19. 20:07:12

Kötött pulcsik, motoros csizma..ezek nálam is a kívánságlistán szerepelnek :)

Ivett Bicsák 2013.09.24. 13:34:30

Igen,láttam már, nagyon tetszik, de sajnos nem tudok rendelni mostanában az Avonból..:s
De már találtam szerencsére :))

Ivett Bicsák 2013.09.24. 13:35:25

A Deichmann-ban most van néhány szuper motoros csizma, és akciósak is ;)
süti beállítások módosítása