Makeupfan

Makeupfan

Glamour-Napok | Shopping List

2017. április 03. - makeupfan

glamour2

glamour

Sziasztok!

Ahogy az előző képek is mutatják, elkezdtem készülni a Glamour-napokra, kiválogattam és kivágdostam azokat a kuponokat, amire szükségem lesz majd. ( Bár az egész kuponfüzettel és egy ollóval szoktam rohangálni, ugye sosem lehet tudni..)

Imádok kupont beváltani vásárláskor, ez nekem egyfajta mániám, de ki ne szeretné olcsóbban megvenni a terméket, ha egyszer lehetőség van rá?! :D Annyit még hozzáfűznék, hogy leginkább az 40-50%-os kuponokat fogom felhasználni, több kupon számomra nem éri meg annyira (pl 20%), hiszen sokszor találkozhatunk ilyen akcióval kupon nélkül is.

A 0. nap szerdán kezdődik, ekkor én le is szeretném tudni a drogériákat, és csütörtök reggel pedig a ruhás boltokat, nem szeretném a hétvégémet ezzel tölteni, nem beszélve arról, hogy addigra már eléggé szegényes választék lesz mindenhol-lefosztott állványok- szóval duplán nem éri meg nekem.

Most pedig megmutatom Nektek az én listám:

Drogéria

DM- L`oreal Paris Hajfesték -50%

Remélem be lehet váltani erre a Colorista hajszinezőkre a kupont :)

micellás-víz

DM- Garnier Micellás viz -50% Kedvenc sminklemosóm :)

dove-dermaspa

DM- Dove -25%

Imádom ezt az önbarnitót, és most hogy itt a jó idő, ismét szükségét látom, hogy beszerezzem :)

Dm- Rexona Maximum Protection -50% 

 

Rossmann:

- Zendium -33% + 10% (Rossmann kupon) = -43% 

- Maybelline -40% : Szempillaspirál

- CIF -50%

 

Ruházat és kiegészitők

Online nézelődve rátaláltam néhány szépséges darabra, aztán majd élőben derül ki, hogy szerelem lesz-e belőlük... :D

hmprod

 

 

 

hmprod (1)

- H&M -20%

Váll nélküli blúz (5990 Ft) 

Farmerszoknya (8990 Ft) 

 

RB834-39X-002

- Reserved -20% Csikos blézer (5995 Ft)

 

81095581 99-99999999 01

- Mango -20% Off shoulder ruha (4595 Ft)

 

QW576-39X-004

- Mohito -20% Ruha (5995 Ft)

MODZ0223 wear 3704 F

- Calzedonia -20% 

Imádom ezt a masnis necczoknit..

 

 Háztartás

 

Az utolsó dolog pedig egy turmixgép, a márkáját tekintve még nem határoztam el, hogy pontosan melyik lesz.

Több kupont is találtam erre a célra, mind 20%-os, Auchan illetve BestByte között vacilálok. 

 

A végére értem a listának, ha szeretnétek majd Haul bejegyzést az én Glamour napomról akkor irjátok meg mindenképp!

Ti is várjátok már?

Mit fogtok beszerezni?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr8112395397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása