Makeupfan

Makeupfan

Golden Tattoo ~ arany tetoválás a nyárra

2015. április 16. - makeupfan
Nemrég figyeltem fel a golden tattoora, vagyis magyarul az "arany tetoválás"-ra, ami előreláthatóan szerintem a nyár egyik nagy trendje lesz. Nekem egyből a gyermekkoromból ismert, a rágóhoz csomagolt  felragasztható tetkókra emlékeztet, nemhiába, hiszen itt is ugyanaz a helyzet, egy bevizezett szivaccsal pillanatok alatt elkészül, és bőrtípustól függően 3-5 napig tart.

Nekem abszolút bejön, hamarosan be is szerzek néhányat! :)
Szerintem igazán fel tudjuk dobni vele az esti bulizós szettet, vagy strandra, nyaralásra és fesztivál szezonra is jó választás.
Rengeteg mintában kapható,nagy a választék, ezért szerintem mindenki talál neki tetszőt. :)

Már csak az a kérdés, hogy hol lehet őket beszerezni? Érdemes ebay-en körbenézni, de találunk néhány  webshopot is (pl. http://www.kokoon.hu/ ) , viszont én láttam már a New Yorkerben is, úgyhogy aki nem akar online rendelni, annak azt ajánlom, hogy nézzen körbe azért az üzletekben is,mert úgy gondolom, hogy majd egyre több helyen válik majd elérhetővé.

A végére pedig következzen néhány inspirációs kép: 










Képek forrása: weheartit

Nektek hogy tetszik?
Tervezitek a beszerzését?

Puszi, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr8312388533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni M. 2015.04.17. 01:37:17

Én már korrábban rendeltem egy nagy adaggal és nagyon szeretem ,de reménykedek benne, hogy nem lesz nagy trend belőle, mert akkor biztos nem fogom hordani őket. :/ :D

Moon Angel 2015.04.17. 07:08:04

Én is épp a héten készültem róla írni! :D Nekem nagyon tetszik, ki kell használni amíg nem ezt hordja minden második csaj. :D

Rami 2015.04.17. 10:39:58

Én gy látom, hogy már most a csapból is ez folyik. Sajnálom, mert lehet, hogy amúgy tetszene, de így tele vagyok ellenérzésekkel.

Elíz 2015.04.21. 12:42:45

Nekem tetszik - kisebb mennyiségben :) Pont megkérdeztem múlt héten én is az olvasókat erről a trendről, hiába, közeleg a nyár :)

Ivett Bicsák 2015.04.21. 14:21:17

Azért nem hinném hogy minden második csajszin ilyet fogunk látni..:P viszont én is hamarosan beszerzek néhányat..:)

Ivett Bicsák 2015.04.21. 14:23:19

Á azért olyan csak nem lesz. :D

Ivett Bicsák 2015.04.21. 14:24:52

Igen több helyen lehet olvasni róla, bár engem ez nem tántorított el attól, hogy beszerezzek néhányat..:)

Ivett Bicsák 2015.04.21. 14:27:59

Igen, olvastam is a bejegyzésedet :) nekem jöhet minden mennyiségben, itt bevállalnám a nagyobb méretű mintákat is :) az igazi tetkónál már nem biztos..:D
süti beállítások módosítása