Makeupfan

Makeupfan

Mai köröm: türkizkék feldobva csíkokkal és csillámmal

2013. február 03. - makeupfan




Nagyon rég használtam már ezt a türkizkék lakkot, de ma a kezembe került szerencsére! Ez egy igazi tavaszi szín, és én már személy szerint nagyon várom hogy tavasz legyen! Önmagában is csodás ez a lakk, de én most feldobtam egy kis csillogással és csíkokkal! : )

Használt lakkok: Essence Multi Dimenzion 73 Replay, Essence Crazy Good Times 06 Glitterastic, Rival De Loop Young Brilliant Nails 05 Coconut milk, BYS Matte Mint Green.

Ezzel a manikűrrel jelentkeztem a Dorothy-style blogján található nyereményjátékra, ami a facebookon zajlik, ha szeretnétek rám szavazni akkor ITT megtehetitek.

Nektek hogy tetszik?

Puszii, Ivett




A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr2612389057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabica és Zsuzsa 2013.02.03. 18:10:24

Szia! Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, úgyhogy fel is iratkoztam :) szívesen fogom olvasgatni a bejegyzéseidet!

Gabica és Zsuzsa 2013.02.03. 18:23:49

Jajj azt meg elfelejtettem írni, hogy cuki ez a türkiz festés :)

beautylamourblog.blogspot.hu

Ivett Bicsák 2013.02.03. 18:35:10

Szia! Örülök hogy tetszik a blog, én is feliratkoztam a tiedre! : ) Láttam, hogy te is a nemrég elindított blogok között vagy, ahogy én is! Várom az újabb bejegyzéseidet,és további sok sikert hozzá! : )

Thimmyke 2013.02.03. 20:06:39

Cuki lett! =) Tényleg jó kis tavaszi színe van ennek a lakknak. És osztom a véleményed, hogy lehetne már tavasz. :D

Gabica és Zsuzsa 2013.02.03. 22:06:04

Igen, még új vagyok, köszönöm a jó kívánságokat! Én is hasonlókat kívánok Neked! :)
süti beállítások módosítása