Makeupfan

Makeupfan

Mai köröm: Babarózsaszín feldobva egy kis csillámmal

2013. január 27. - makeupfan
2 rétegben



Használt lakkok:



Ma megint a rózsaszín mellett döntöttem. Nagyon rég használtam már ezt a Catrice lakkot, pedig imádom, mert nagyon szép színe van. Csak ugyebár ahogy gyűlnek az újabb körömlakkok, feledésbe merülnek a régiek..
 Szóval én megvagyok elégedve a Catrive lakkokkal, szép a fedésük, az ecset is jó, és a száradási idő is elég gyors. Van még egy lakkom tőlük egy pinkes árnyalat, ő már az újabbik, hiszen megújultak ezek a lakkok is, az üvegük ugyan az maradt, de az ecset lett vastagabb. Én mindkettő ecsettel megvagyok elégedve a régivel és az újjal is szépen tudok dolgozni. Sajnos erről a betűk már eléggé lekoptak, (mondjuk már olyan 2 éve vásároltam) így a száma és a neve is a hátoldalán.Viszont sikerült utána néznem, és a Sweets for my sweets néven fut ez a lakk, nem tudom hogy lehet-e még kapni.

Nos, hogy tetszik? Ti szeretitek a Catrice lakkokat?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr6812389075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thimmyke 2013.01.27. 12:33:22

Nagyon cuki szín! =) És tök jól feldobják a csillámok. =)

fairyland 2013.01.27. 12:52:45

Szerintem is nagyon jó ez a rózsaszin :)
Nekem catrice-ból csak egy fehérem van, de azt szeretem :)

djkaty 2013.01.27. 17:46:12

Nagyon tetszik, és már a tavaszt juttatja eszembe. Jó párosítás :-)

Manna (mannakörmök) 2013.01.27. 18:27:49

nagyon cuki, szeretem ezt a két színt együtt. :))
süti beállítások módosítása