Makeupfan

Makeupfan

Ilyen illata van az unikornisnak?!? | Müller Haul + Vélemény

2017. szeptember 28. - makeupfan

unicorn-mania-haul4

Nos, tegye fel a kezét az, akit nem vesz le a lábáról ez a cuki, unikornis csomagolás! Én azok közé tartozom, akit le tudnak kenyerezni egy ilyen kis édes dizájnal. :D Ezért sikerült is beszereznem egy-két dolgot nemrég a Müllerben. Vagyis már vagy két hete, ezért remélem, hogy még mindig van a limitált kiadásos darabokból a boltban.
A termékeket azóta teszteltem élesben, így mindegyikhez tudok véleményt is mondani!

Ha kíváncsiak vagytok,hogy hogyan is teljesítettek, illetve hogy milyen illata is van akkor az unikornisnak, mindenképp olvassatok tovább! ;)

unicorn-muller-haul

Kezdem is először egy olyan dologgal, amit lehet hogy vicces itt látni a blogon, de hát be kell vallanom, hogy a gyengéim a mintás-illatos wc-papírok, és mondjátok kérlek, hogy nem csak én szenvedek ebben!? :D 
Árban olyan 600 Ft körül volt, és mindenképpen újravenném, az illatát imádom, és a minták pedig pont az i-re. 10/10-es.

unicorn-muller-haul2

Találtam egy tusfürdőt is, az Aveo Unicorn magic limitált kiadásban. Illata kellemes, édes, cukorkás, viszont csak zuhanyzás közben érzem, utána egyáltalán nem marad meg a bőrön. Állagra igen különös, zselés, kocsonyás, de egyáltalán nem zavaró,ugyanúgy habzik, csak picit meglepődtem, amikor észrevettem. :D Viszont ár-érték arányban okés, nem is várnék többet egy kevesebb, mint 300 Ft értékű tusfürdőtől. ( És itt még hozzátenném, hogy anno a  Balea is előhozakodott unikornisokkal, és nekem illatra nem tetszett,vagyis inkább olyan semmilyen volt... Szóval a kettő termék közül én erre tenném le a voksomat! ;) 7/10-es.

Nagy száraz sampon fan vagyok, a Colab márkát még nem próbáltam, kíváncsian vártam, hogy le tudja-e taszítani a trónról a kedvenc Batiste márkámat. Több illatkombinációban található, természetesen az unikornis illatút választottam.. :D A flakonon lévő írás szerint rendkívül jól felszívja a fejbőrön lévő olajat anélkül, hogy fehér nyomot hagyna. Tényleg elég jól működik, nagyon minimálisan fehér lett az a rész, ahova fújtam belőle, ez a Batiste-nél sokkal jobban látszódik. Na és az illata.. az a bizonyos unikornis illat...ha ilyen illata van egy unikornisnak, akkor nem kérek belőle, köszi. :D Nekem túl erős, kellemetlen az illata. Illatmehatározásban gyenge vagyok, nem tudom leírni pontosan, de nagyon émelyítő.. a lényeg, hogy jól teljesít, de miután használtam, nagyon nehéz megmaradnom a fürdőben, az erős "illata" miatt.
Árban pedig ha jól emlékszem 1500 Ft volt. 7/10-es.

A CV young termékek közt rátaláltam egy hidratáló arcmaszra, szintén unikorn ofkorsz, ami elvileg a fiatalabb korosztálynak ajánlott, 15-20 közt, sajnos én már idősebb róka vagyok... haha,  viszont minden bőrtípushoz megfelel, így gondoltam, teszek vele egy próbát. Milyen jól is tettem!! Egyik felét használtam el, láthatóan hidradált lett tőle a bőröm, és sokkal puhább tapintású! Az illata pedig a leírás szerint vattacukros, ami nekem nem jött át annyira, de nagyon-nagyon kellemes,fincsi,édes illata van. Ezt az unikornist elfogadnám, ilyen illattal. :D Mandulaolajat, sheavajat, és vanília-kivonatot tartalmaz. 
Árban 210 Ft volt, mindenképpen megéri az árát, 10/10-es! :)

unicorn-muller-haul1

Utoljára még egy cukiság, kozmetikai papirkendők, amire mindig szükségem van, és egy darabig szép kis dekorációja a fürdőszobának. :) Többet nem fűznék hozzá, árban olyan 350 Ft környékén volt. 

Érdemes még szétnézni a Müllerben, ha unikornis fanok vagytok, mert láttam 10-es csomagolású papirzsepiket is, illetve amit elfelejtettem megnézni az a tisztitószer-spray volt, azt is szívesen kipróbáltam volna. :D 

Melyik volt a kedvenc terméketek a felsoroltak közül?
Valamelyiket be fogjátok szerezni esetleg?

Legyen szép álmotok sok-sok unikornissal,

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr312904180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása