Makeupfan

Makeupfan

RdeL Young szemhéjárnyaló paletta SWATCH

avagy Anastasia Beverly Hills Moon Child Glow Kit DUPE?!

2017. május 28. - makeupfan


swatch rivaldeloop unicorn.7JPG

Pénteken benéztem a Rossmannba, és megláttam a RdeL Young unikornisos limitált kiadást. Megfogadtam már előtte, hogy nem veszem meg, mert nincs szükségem rá, de amint a tesztert kipróbáltam, azonnal felfedeztem némi hasonlóságot az egyik kedvenc highlighter palettám- Anastasia Beverly Hills Moon Child Glow kit- és e között. Végül természetesen nem tudtam a boltban hagyni, és amint hazaértem, egymás mellé tettem a két palettát... ha kíváncsiak vagytok, hogy van e tényleg hasonlóság a kettő közt, akkor olvassatok tovább :)

swatch rivaldeloop unicorn.8JPG

A csomagolást nem részletezném, a hologramos borítás nekem tetszik, illetve, hogy a paletta mágnesesen záródik. 13 g a termék. A hátoldalán a leírás szerint 6 fémesen ragyogó hatású magasan pigmentált árnyaló színt kapunk. Arcra illetve testre is alkalmas.

swatch rivaldeloop unicorn.6JPG

swatch rivaldeloop unicorn.9JPG

catsElőször természetes fényben hasonlítottam össze a hat színt, semmilyen alapot nem használtam egyik képnél sem! Ujjal vittem fel a színeket a karomra.
Színben látszik a hasonlóság,mi több, ezt egy az egyben lekoppintották, ügyesek.

Pigmentáltságra egy hajszálnyival esett el a RdeL paletta, de ígyis elég meglepően pigmentált! Nem porzik, állagra talán mindkettő ugyanolyan.

swatch rivaldeloop unicorn vsanastasiabh1JPG

Szerencsére tudtam készíteni képeket napsütésben is, itt sokkal jobban látszanak a színek, de azt el kell mondanom, hogy ez élőben még brutálisabb! 

swatch rivaldeloop unicorn5

Anastasia Beverly Hills Moon Child Glow Kit az első képen, oda írtam melléjük a neveket is.

swatch rivaldeloop unicorn5

RdeL szemhéjárnyaló paletta, sajnos ők nem kaptak neveket.

Összehasonlítottam a két paletta színeit, hogy még jobban látszódjon a hasonlóság..

swatch rivaldeloop unicorn3

swatch rivaldeloop unicorn2

swatch rivaldeloop unicorn4

 Azt hiszem, a képek magukért beszélnek, és bizony határozottan mondható a RdeL Young palettára, hogy az ABH Moon Child highlighter paletta tökéletes DUPE-ja!

Árban pedig nézzük csak:

Az ABH paletta a hivatalos oldalán 40 dollár, ami átszámolva nagyjából 11ezer forint környékén mozog, a RdeL Young paletta pedig 1199 Ft-ba került!

Tartósság szempontjából még nem teszteltem, de ha kéritek, akkor később kiegészítem vele a bejegyzést!

 Nagyon tudom ajánlani ezt a palettát minden sminkimádónak, főleg highlighter imádóknak, akik szeretik a csillogást az arcon, főleg nyárra ahww... Illetve a csomagolás is egy plusz az egészben, engem már az levett a lábamról!

Siessetek, mivel limitált kiadásról van szó!

Hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést?

Puszii, Ivett

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr5112546017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása