Makeupfan

Makeupfan

Spring Outfit | White&Nude

2017. április 15. - makeupfan

 

 outfit2

outfit4
outfit1

outfit3

outfit5

Felső: Zara
       Nadrág: Primark
Cipő: Wojas
            Táska: Michael Kors
   Karóra: Guess

 

Sziasztok! A mai napra egy outfit bejegyzést hoztam, a héten találkoztam az egyik kedves ismerősömmel, és ő készitette a képeket. A középpontban a cipő áll, leirhatatlanul imádom, már egy ideje szerettem volna beszerezni egy ilyen darabot, és azt hiszem sikerült megtalálnom az igazit. A Zara felső különleges hátrésze szerintem csodás, nem tudtam a boltban hagyni...De inkább hagyom hogy beszéljenek a képek helyettem.
A képeket Vecsey Korinna készitette, innen is puszi érte. :)

Számotokra milyen a tökéletes tavaszi outfit?
Van kedvenc ruhadarabotok esetleg?

Puszii, Ivett

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr4812427531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása