Makeupfan

Makeupfan

Újra itt | Restart

2017. március 30. - makeupfan

 

Sziasztok!

Huuh, nem is tudom hol kezdjem...Először is nagyon örülök, hogy ismét itt vagyok, és Nektek irhatok, nagyon hiányzott már nekem ez, elég hosszú szünet után térek vissza. Nembaj, én úgy érzem a lényeg az, hogy ismét az egy olyan dologgal töltöm a szabadidőm, amit szivesen csinálok, és már nagyon hiányzott. Amúgy meg, jobb később, mint soha, nemde?! :D

Észrevettétek, hogy a blog neve megváltozott. Már nem éreztem annyira magaménak az előző blog nevet, ezért váltottam, és végül igy született meg a név, amit nem szeretnék magyarázni, hogy miért mellette döntöttem, szerintem nem nehéz kitalálni :D Viszont az összes eddigi blogbejegyzést megtaláljátok itt, nem szerettem volna, hogy elvesszen, hiszen rengeteg munka van mögötte, és jó látni, hogy mennyit fejlődött a blog a kezdetek óta...

A blog külsején szépen kifejezve van még mit csiszolni, de nyugi, rajta vagyok az ügyön, viszont nem akartam tovább húzni ezzel az időt.

Remélem nem felejtettetek el teljesen, és ezután is igyekszem titeket elárasztani terméktesztekkel, újdonságok bemutatásával, divattippekkel, inspirációkkal és további hasznos, érdekes és csajos témákkal.

A bejegyzésekről még annyit, hogy szeretnék ütemezetten posztolni, hiszen akkor ti is tudjátok, mikor jelentkezem ismét. A szombati nap van biztosra kitűzve, emellé szeretnék még egy hétköznapi napot választani. :)

Nem szeretném hosszúra nyújtani ezt a bejegyzést, és a továbbiakban sem fogok regényt irni, kicsit más tematikát gondoltam ki, és talán a közeljövőben a videózást is elkezdem... 

Köszönöm hogy elolvastátok, hamarosan jelentkezem!

Szép napot Nektek!

Puszii, Ivett

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr7112388449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása