Makeupfan

Makeupfan

Zoella beauty Magyarországon!!

2017. szeptember 13. - makeupfan

20954022 1846573262026119 1891021822350666176 n

Úgy gondolom, hogy sokan követitek nyomon Zoella mindennapjait a Youtube-on, Instagramon, és vártátok már nagyon, hogy végre a Zoella beauty eljusson Magyarországra is. Nos, elérkezett ez a nap is, hiszen már augusztus végétől elérhető a Marionnaud üzleteiben illetve online is megrendelhető.

Mielőtt megírtam volna ezt a bejegyzést, szerettem volna élőben is megszaglászni, megcsodálni a termékeket, és egy első benyomást mondani róluk.


Legelőször is a csomagolás az, ami nagyon tetszett, igazán csajos, tényleg Zoellás a dizájn.
Volt egy-két teszter, a kézkrémet próbáltam, illetve a tusürdőt szaglásztam meg, nagyon kis letisztult, púderes illatoknak tűntek, ami Nekem bevallom őszintén annyira nem jött be sajnos. Illetve még a két parfümöt is megszaglásztam, de ugyanaz volt a véleményem. 
Ezért sem vettem semmit, illetve nemsokára költözöm, és nem raktározok be már nagyon dolgokat..
Szóval akinek bejönnek a nagyon letisztult illatok, azoknak ajánlom, de akik szeretik a különlegesebb, erőteljesebb illatokat,mint én, azoknak nem hinném, hogy bejön.. 

Itt tudjátok megnézni az elérhető termékek listáját, illetve árait: KATT
Ugyanaz a felhozatal a boltban is, mint online!

Nektek hogy tetszenek a termékek?
Vásároltatok már valamit, vagy tervezitek?

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr1612826204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása