Makeupfan

Makeupfan

LOB | The biggest hair trend of 2017 |

2017. április 17. - makeupfan

Mindig is hosszú hajat akartam. Mert az a szexi. Mert az jobban áll nekem.Aztán évekbe telt mire a vállig érő szörnyű fazonú hajamból hosszúnak mondható lett. És már egy ideje elég jól elvagyok vele..
Aztán most pedig jött egy ötlet igy a semmiből, hogy mi lenne ha megválnék a hosszú hajamtól?!
Azt hiszem engem is beszippantott ez a trend, amit LOB- Long Bob-nak neveznek. Mert azért annyira bevállalósnak nem mondanám magam, hogy vállig érő hajam legyen- BOB- de egy picivel hosszabb, mondjuk mell feletti már talán jöhet. Úgyhogy ezt lehet pont nekem találták ki! :D És ha megnézitek az alábbi képeket, akkor ti is biztosan azt fogjátok mondani, hogy igen...a Long Bob is szexi!!

 

lob5

lob2Hullámokkal is jól mutat de egyenesen is tökéletes.


lob1

lob3

Még Shay is bevállalta... és nem döntött rosszul, baromi jól áll neki.

lob4

lob6

Melir+laza hullámok: Perfection

Még nem határoztam el teljesen, egyet-kettőt még alszom rá, de úgy érzem, hogy néha az embernek ki kell lépnie a komfortzónájából, és ez pont egy olyan lépés lenne. A képeket nézegetve pedig egyre inkább az igen felé hajlok. :)

Képek forrása a Pinterest.

Ti mit gondoltok, vállaljam be?
Nektek bejön ez a trend?
Esetleg ti már LOB-al éltek? :D

Puszii, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://makeupfan.blog.hu/api/trackback/id/tr5812431697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZulamith 2017.04.18. 18:17:42

Szerintem igen. Ez a hosszúság nagyon nőies. Nekem nem tetszenek a nagyon hosszú sörények, pláne mint a celebek előre dobják. Rengeteg forma van a nagyon hosszú hajakra - fonat különböző formája - de nem, begöndörítve, előre dobva, egyenlősdi:)

]{udarauszkasz 2017.04.18. 18:53:50

Minel hosszabb legyen,az a lenyeg.

pöndörödő macskaseggszőr 2017.04.18. 19:23:53

Jópofa, de minél hosszabb, annál szebb, nem kéne levágatni, ha már megnőtt szépen!
süti beállítások módosítása